Informacje ogólne
Firma Ultimaker B.V. udziela standardowej gwarancji na produkt serii Ultimaker 3 (Produkt) w kraju w którym Produkt został zakupiony.
Począwszy od daty sprzedaży Produktu i dostarczenia go klientowi końcowemu po raz pierwszy, o czym świadczy faktura zakupu oryginalnego klienta, Ultimaker B.V. gwarantuje, że Produkt jest wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i wykonawczych przez okres dwunastu (12) miesięcy. Tylko pierwotny nabywca jest uprawniony do roszczenia gwarancyjnego, a okres gwarancji jest ograniczony do jego życia.
Aby roszczenie gwarancyjne było ważne (I) powiadomienie musi być złożone przed końcem okresu gwarancyjnego, (II) być zgodne z wszelkimi dodatkowymi warunkami gwarancji, jak określono poniżej, (III) musi być uzasadnione fakturą zakupu oryginalnego klienta (IV) nalepka z numerem seryjnym musi nadal znajdować się na Produkcie i (V) Produkt musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu. Ponieważ klienci będą uprawnieni do składania roszczeń gwarancyjnych tylko przy składaniu oryginału faktury i opakowania, radzimy, aby faktura i oryginalne opakowanie były przechowywane w bezpiecznym miejscu. Jeśli oryginalne opakowanie nie jest już dostępne, klient może je nabyć za dodatkową kwotę w wysokości 15,00 EUR lub jej równowartość w obowiązującej walucie lokalnej.
Klient – pod warunkiem, że jest osobą fizyczną, która nie działa w ramach swojego zawodu lub działalności gospodarczej – może dochodzić praw, do których jest uprawniony w ramach gwarancji, bez uszczerbku dla innych praw lub roszczeń wynikających z ogólnie obowiązującego prawa.
Warunku gwarancji
Gwarancja Ultimaker B.V. udzielana jest pod poniższymi warunkami:
- Produkt został sprzedany, dostarczony i złożony przez oficjalnego sprzedawcę firmy Ultimaker B.V.;
- Produkt został sprzedany jako nowy – nie został sprzedany jako używany lub odnowiony;
- Najnowsze dostępne oprogramowanie Ultimaker było zainstalowane i używane w Produkcie oraz z nim;
- Stosowano się do instrukcji instalacji i konserwacji Ultimakera opisanych w podręczniku użytkownika. O ile instrukcja nie zawiera instrukcji montażu „zrób to sam” dla Produktu lub jego części, gwarancja zostanie unieważniona, jeśli Produkt został zdemontowany lub zmontowany przez osobę nieuprawioną – inną niż oficjalny reseller Ultimakera.
Korzystanie z materiałów stron trzecich, akcesoriów itp. samo w sobie nie powoduje utraty gwarancji. Jeśli jednak użycie elementów stron trzecich spowoduje uszkodzenie Produktu lub jakiejś jego części to dana część jest wyłączona z gwarancji.
Jeśli część Produktu zostanie naprawiona lub wymieniona w okresie gwarancyjnym, do tej części będzie obowiązywał pozostały okres gwarancji dla całego Produktu. Jednak naprawa i / lub wymiana nie przedłuża całkowitego okresu gwarancji.
Powiadamianie
W imieniu firmy Ultimaker gwarancja realizowana jest przez serwis autoryzowanego resellera. Dlatego każde powiadomienie na podstawie niniejszej gwarancji musi być dokonane u sprzedawcy Ultimaker, od którego produkt został pierwotnie zakupiony, nawet jeśli nie ma go w obecnym kraju zamieszkania klienta.
Wszelkie roszczenia gwarancyjne muszą być najpierw uznane za uzasadnione przez autoryzowany serwis resellers lub firmę Ultimaker. W razie uznania, sprzedawca (serwis) jest zobowiązany do usunięcia wady bezpłatnie zgodnie z niniejszą gwarancją. Jeśli wada nie może zostać naprawiona, Sprzedawca w okresie gwarancyjnym wymieni Produkt bezpłatnie na identyczny produkt lub, jeśli Produkt nie będzie już produkowany, przez podobny zamiennik o tej samej wartości lub zaoferuje odpowiedni zwrot pieniędzy.
Gwarancja nie obejmuje kosztów poniesionych na wysyłkę wadliwych Produktów do kontroli i / lub naprawy, ani też kosztów wysyłki zastępczego lub naprawionego Produktu do wnioskodawcy.
Ograniczenia
Niniejsza gwarancja nie obejmuje i nie ma zastosowania do:
- elementów eksploatacyjnych takich jak następujące części głowicy drukującej: PrintCore AA i PrintCore BB;
- jakichkolwiek wad lub uszkodzeń spowodowanych przez zastosowanie filamentu nie nadającego się do użycia z Produktem i / lub niezastosowanie się do zaleceń i instrukcji podanych na szpuli, opakowaniu czy na stronie internetowej;
- wszelkie wady lub uszkodzenia spowodowane przez niewłaściwe, nieprawidłowe lub niewłaściwe użytkowanie, instalację, konserwację, obsługę i czyszczenie lub normalne zużycie. W celu prawidłowego użytkowania należy zapoznać się z instrukcją obsługi produktu;
- wszelkie inne zdarzenia, działania lub pominięcia będące poza kontrolą firmy Ultimaker;
- awarie i uszkodzenia spowodowane wypadkiem;
W żadnym wypadku Ultimaker B.V. ani jego autoryzowany reseller nie ponosi odpowiedzialności za szkody bezpośrednie, pośrednie lub wtórne, w tym między innymi za utratę możliwości użytkowania, utratę zysków lub dochodów. Ponadto odpowiedzialność firmy Ultimaker i jego autoryzowanego resellera jest ograniczona do wartości zakupu Produktu.
Obowiązujące prawo i właściwy sąd
Niniejsza gwarancja podlega wyłącznie przepisom holenderskim. Wszelkie spory wynikające z niniejszej gwarancji lub w związku z nią będą podlegać jurysdykcji sądu (rechtbank) w Midden-Nederland, lokalizacja Utrecht.
Autoryzowany serwis
Autoryzowany serwis w Polsce:
get3D Sp. z o.o.
Plac Komuny Paryskiej 5A
90-007 Łódź
tel.: 42 630 50 50
[email protected]
Wszelkie przesyłki do serwisu, po wcześniejszym uzgodnieniu należy kierować na powyższy adres. Przesyłki nieuzgodnione wcześniej nie będą odbierane.
Oryginalny tekst gwarancji w języku angielskim: Ultimaker warranty